Pobočka
Praha, Brno,
Bratislava
Obor
Mezinárodní management
a marketing
Forma
Prezenční,
Kombinovaná
Školné
Od 30 900 Kč
za semestr

Proč studovat toto zaměření?
Díky tomuto zaměření získáte praktickou přípravu v oblasti strategického plánování, využívání a manažerského řízení moderních nástrojů digitálního marketingu. Naučíme vás, jak pracovat s obsahem, protože „obsah je král“. Naučíte se řídit, realizovat a monitorovat další navazující marketingové aktivity a reportovat i kontrolovat výsledky s využitím analytických nástrojů. Naučíte se pracovat nejen s on-line nástroji, ale také v rámci komunikace s partnery a klienty.
Můžete si vybrat, zda si zvolíte práci v reklamní či mediální agentuře, jiné soukromé firmě, ve veřejném či neziskovém sektoru nebo zda si založíte vlastní firmu.

Kde se může absolvent zaměření uplatnit?
PROFILOVÉ PŘEDMĚTY
Social Media Marketing
Marketingový výzkum
Content marketing
Integrovaná marketingová komunikace
Digitální marketing
UPLATNĚNÍ ABSOLVENTŮ
Manažer pro digitální marketing
Manažer sociálních médií
Manažer pro obsah
Digital account manager
Key account manager
Výhody studia na UCP
Jaký je názor studentů?
Naší nejlepší reklamou jsou spokojení studenti.