Pobočka
Praha,
Bratislava
Obor
Hotelnictví, cestovní ruch
a marketing
Forma
Prezenční,
Kombinovaná
Školné
Od 32 900 Kč
za semestr

Proč studovat tuto specializaci?
Specializace je určena hlavně pro kreativní lidi, kteří se chtějí naučit budovat love brand, připravovat reklamní kampaně nebo využívat veškerý potenciál sociálních sítí. Kromě toho se výuka zaměřuje také na základy psychologie, psychologie osobnosti a na zlepšení komunikačních dovedností, díky čemuž se studenti naučí využívat psychologii přesvědčování ve svůj prospěch při jednání se zákazníky.
Studovat marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví (Ing.) je možné i bez předchozího studia ve stejné oblasti.

Kde se může absolvent zaměření uplatnit?
PROFILOVÉ PŘEDMĚTY
Marketingové strategie
Metodologie marketingového výzkumu
E-business v sektoru HORECA
Marketingové analýzy
UPLATNĚNÍ ABSOLVENTŮ
Marketingový manažer
Manažer digitálního marketingu
Pracovník v PR
Pracovník v TV
Key account manager
Výhody studia na UCP
Co Vás čeká během studia?
Poslechněte si co o specializací Marketing ve službách říká
Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., vedoucí katedry marketingu.
Jaký je názor studentů?
Naší nejlepší reklamou jsou spokojení studenti.