Pobočka
Praha, Brno,
Bratislava
Obor
Mezinárodní management
a marketing
Forma
Prezenční,
Kombinovaná
Školné
Od 30 900 Kč
za semestr
Proč studovat tento program?
„Propojení praxe s teorií je klíčové pro uplatnění studentů a absolventů na trhu práce, a proto dbáme nejen na kvalitní výuku, ale také na její propojení s odbornou praxí,“ říká garant programu Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. Výuka v programu Mezinárodní management a marketing je realizována nejen zkušenými a kvalitními pedagogy z akademické sféry, ale také odborníky z praxe, kteří se do výuky zapojují přímo vedením vybraných předmětů nebo jsou zváni, aby prezentovali aktuální témata.
Díky podepsaným smlouvám o spolupráci s hlavními hráči na trhu, jako jsou Svaz obchodu a cestovního ruchu, Asociace hotelů a restaurací nebo Asociace komunikačních agentur, získají studenti aktuální znalosti a dovednosti, které jsou podpořeny i povinnou semestrální odbornou praxí.
Studenti se mohou mimo svůj studijní plán účastnit zájmových aktivit, exkurzí, seminářů a dalších setkání s odborníky z oboru. Student se tak může během svého studia profilovat nejen povinnou skladbou předmětů, ale také četnými mimoškolními aktivitami. Tento studijní program se skládá ze dvou specializací, z nichž vychází sedm zaměření.
Výhody studia na UCP
Záleží nám na studentech
Naší nejlepší reklamou jsou spokojení studenti.
Vybraní partneři školy
Často kladené dotazy
Ano, tento studijní program je možné studovat v Čechách i na Slovensku.
Studijní program Mezinárodní management a marketing se nabízí ve dvou specializacích (Mezinárodní cestovní ruch a Řízení digitálního marketingu), které nabízejí sedm profesních zaměření.
Digitální marketing
Digitální brand management
Marketing a Public Relations (PR)
Mezinárodní management a marketing
Marketing a podnikání v cestovním ruchu
Sales and marketing manager
Manažer hotelové a lázeňské provozu
V prvním ročníku mají profesní zaměření stejnou skladbu předmětů. Nicméně ve vyšších ročnících se liší jednotlivé zaměření v nabídce povinně volitelných předmětů, díky čemuž se studenti zaměřují na vybranou oblast. Například studenti Digitálního marketingu přebírají do větší hloubky fungování online reklamy, PPC kampaní a podobně, zatímco studenti zaměření Marketingu a podnikání v cestovním ruchu se zaměřují více na správu hotelů a cestovních kanceláří, marketingu cestovního ruchu a atd.
Ano, v roce 2020 jsme získali akreditaci na další období.