Mezinárodní management
a marketing (Bc.)

Naučte se vytvořit love brand, porozumějte fungování sociálních sítí
nebo využijte psychologii přesvědčování ve svůj prospěch.

Mezinárodní management a marketing (Bc.)

Pobočka

Praha, Brno,
Bratislava

Obor

Mezinárodní management
a marketing

Forma

Prezenční,
Kombinovaná

Školné

Od 30 900 Kč
za semestr

Proč studovat tento program?

„Propojení praxe s teorií je klíčové pro uplatnění studentů a absolventů na trhu práce, a proto dbáme nejen na kvalitní výuku, ale také na její propojení s odbornou praxí,“ říká garant programu Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. Výuka v programu Mezinárodní management a marketing je realizována nejen zkušenými a kvalitními pedagogy z akademické sféry, ale také odborníky z praxe, kteří se do výuky zapojují přímo vedením vybraných předmětů nebo jsou zváni, aby prezentovali aktuální témata.

Díky podepsaným smlouvám o spolupráci s hlavními hráči na trhu, jako jsou Svaz obchodu a cestovního ruchu, Asociace hotelů a restaurací nebo Asociace komunikačních agentur, získají studenti aktuální znalosti a dovednosti, které jsou podpořeny i povinnou semestrální odbornou praxí.

Studenti se mohou mimo svůj studijní plán účastnit zájmových aktivit, exkurzí, seminářů a dalších setkání s odborníky z oboru. Student se tak může během svého studia profilovat nejen povinnou skladbou předmětů, ale také četnými mimoškolními aktivitami. Tento studijní program se skládá ze dvou specializací, z nichž vychází sedm zaměření.

MEZINÁRODNÍ MANAGEMENT A MARKETING (Bc.)

Specializace nebo zaměření

Digitální marketing

ZAMĚŘENÍ

Získáte znalosti o strategiích marketingu a řízení značky, naučíte se analyzovat trhy a chování spotřebitelů.

Manažerská psychologie

ZAMĚŘENÍ

Naučíte se řešit konflikty a budovat pevné pracovní vztahy, které můžete uplatnit na jakékoli manažerské pozici.

Sportovní management

ZAMĚŘENÍ

Získáte dovednosti v oblasti řízení sportovních týmů, organizace akcí a sportovního marketingu.

Startup a podnikání

ZAMĚŘENÍ

Dozvíte se, jak proměnit nápad v úspěšný byznys a jak efektivně řídit podnikání.

Finanční management a účetnictví

ZAMĚŘENÍ

Získáte schopnost analyzovat finanční trhy, řídit podnikové finance a ovládat účetnictví.

Média a PR

ZAMĚŘENÍ

Získáte dovednosti v oblasti mediální strategie a PR, umění budování silných značek a udržování pozitivních vztahů s veřejností.

MEZINÁRODNÍ MANAGEMENT A MARKETING (Bc.)

Specializace nebo zaměření

Digitální marketing

ZAMĚŘENÍ

Získáte znalosti o strategiích marketingu a řízení značky, naučíte se analyzovat trhy a chování spotřebitelů.

Manažerská psychologie

ZAMĚŘENÍ

Naučíte se řešit konflikty a budovat pevné pracovní vztahy, které můžete uplatnit na jakékoli manažerské pozici.

Sportovní management

ZAMĚŘENÍ

Získáte dovednosti v oblasti řízení sportovních týmů, organizace akcí a sportovního marketingu.

Startup a podnikání

ZAMĚŘENÍ

Dozvíte se, jak proměnit nápad v úspěšný byznys a jak efektivně řídit podnikání.

Finanční management a účetnictví

ZAMĚŘENÍ

Získáte schopnost analyzovat finanční trhy, řídit podnikové finance a ovládat účetnictví.

Média a PR

ZAMĚŘENÍ

Získáte dovednosti v oblasti mediální strategie a PR, umění budování silných značek a udržování pozitivních vztahů s veřejností.

Výhody studia na UCP

Unikátní program

Jediná VŠ se zaměřením na hotelnictví, cestovní ruch a marketing.

Zajímavé stáže

Možnost pracovat u našich partnerů.

Špičkoví odborníci

Učit vás budou manažeři a odborníci z praxe.

Erasmus+

Možnost vycestování do desítek zemí.

Konec biflování

Více kritického myšlení a zkušenosti z praxe.

Výborné zázemí

UCP disponuje 2 restauracemi a bary.

Unikátní program

Jediná VŠ se zaměřením na hotelnictví, cestovní ruch a marketing.

Zajímavé stáže

Možnost pracovat u našich partnerů.

Špičkoví odborníci

Učit vás budou manažeři a odborníci z praxe.

Erasmus+

Možnost vycestování do desítek zemí.

Konec biflování

Více kritického myšlení a zkušenosti z praxe.

Výborné zázemí

UCP disponuje 2 restauracemi a bary.

Záleží nám na studentech

Naší nejlepší reklamou jsou spokojení studenti.


Bohdan

Co mě určitě mile překvapilo a myslím si, že je to nejsilnější stránkou UCP je zakomponování teorie do praxe. Další mojí důležitou podmínkou ve škole je silný a spolupracující kolektiv. Tu podmínku škola určitě splňuje.


Tereza

Při výběru VŠ pro mě byly důležité dvě věci: přístup ke studentům a složení vyučujících. Nemohla jsem tedy skončit na lepším místě než právě u nás. Mám možnost být Terezou, ne číslem. Díky škole jsem se také dostala k několika zajímavým stážím.

Vybraní partneři školy

Často kladené dotazy

Je možnost studovat Mezinárodní management a marketing v Praze a také v Bratislavě?

Ano, tento studijní program je možné studovat v Čechách i na Slovensku.

Jaké jsou profesní zaměření při tomto programu?

Studijní program Mezinárodní management a marketing se nabízí ve dvou specializacích (Mezinárodní cestovní ruch a Řízení digitálního marketingu), které nabízejí sedm profesních zaměření.

  • Digitální marketing

  • Digitální brand management

  • Marketing a Public Relations (PR)

  • Mezinárodní management a marketing

  • Marketing a podnikání v cestovním ruchu

  • Sales and marketing manager

  • Manažer hotelové a lázeňské provozu

Co znamenají jednotlivé profesní zaměření?

V prvním ročníku mají profesní zaměření stejnou skladbu předmětů. Nicméně ve vyšších ročnících se liší jednotlivé zaměření v nabídce povinně volitelných předmětů, díky čemuž se studenti zaměřují na vybranou oblast. Například studenti Digitálního marketingu přebírají do větší hloubky fungování online reklamy, PPC kampaní a podobně, zatímco studenti zaměření Marketingu a podnikání v cestovním ruchu se zaměřují více na správu hotelů a cestovních kanceláří, marketingu cestovního ruchu a atd.

Je tento studijní program akreditován?

Ano, v roce 2020 jsme získali akreditaci na další období.